Audience Propensities

Czyż nie byłoby wspaniale wiedzieć, kim są Twoi najlepsi klienci w danym momencie? Albo jeszcze lepiej, którzy mają największą skłonność do zakupu? i tylko z nimi rozmawiać bezpośrednio? Teraz jest to możliwe dzięki usłudze Acxiom Audience Propensities.


Podczas gdy różne podejścia analityczne do Big Data skupiają się na analizie tego co było, Audience Propensities pozwala ocenić to co dopiero będzie. Wynikiem jest bardziej skuteczny marketing, wyższa zyskowność i zadowolenie klienta.

Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się więcej

Analizując szeroki zakres różnych danych, Audience Propensities dostarcza statystycznie zwalidowane wskaźniki dla 4 branż rynkowych w Polsce, które pozwolą na bardziej naukowe podejście do wyboru mediów i efektywniejsze dotarcie do zamierzonej widowni. Poznaj wiedzę na temat potencjału zakupowego, skłonności do wyboru kategorii produktów, zachowań zakupowych – wszystko dostosowane do specyficznych wymagań poszczególnych sektorów rynku.

Skontaktuj się z nami po więcej informacji o Audience Propensities