Aby móc utrzymać — i rozwijać — relacje ze swoimi klientami, musisz się z nimi komunikować i odpowiadać na ich potrzeby za pośrednictwem kanału, w którym są najbardziej podatni na Twój przekaz. Opracowaliśmy technologie, które pomogą Ci w wyborze najlepszego w danym przypadku kanału oraz w sprawnej koordynacji działań marketingowych we wszystkich kanałach, z których korzystają Twoi klienci, takich jak e-mail, media społecznościowe czy kanał mobilny. Do oferowanych przez Acxiom rozwiązań w tym zakresie należą:

Platforma do marketingu cyfrowego

Wiele wiodących na świecie marek realizuje procesy projektowania, wysyłania, optymalizacji i analizy przekazów w różnych kanałach komunikacyjnych za pomocą usług i narzędzi Acxiom. Rozwiązania te zapewniają firmom świetne wyniki dzięki niezwykłej wrażliwości naszych systemów i technologii na bezpośrednie reakcje konsumentów.

Acxiom oferuje unikalne rozwiązania umożliwiające tworzenie programów marketingowych w oparciu o insight konsumencki, zaawansowane narzędzia i technologie rozwoju strategii, analizy danych oraz zarządzania i monitoringu kampanii marketingowych, a także usługi w zakresie komunikacji z klientami, umożliwiające maksymalizację zaangażowania konsumentów oraz zwrotu z inwestycji marketingowych.

E-mail marketing

Usługi firmy Acxiom w zakresie e-mail marketingu to wiodące na światowym rynku rozwiązania, umożliwiające efektywne zarządzanie i wdrażanie programów mailingowych kierowanych do ściśle zdefiniowanych odbiorców.

Jako liderzy w wykorzystaniu nowatorskich technologii w e-mail marketingu oferujemy najbardziej wszechstronny zestaw produktów i usług mailingowych. Realizujemy kampanie mailingowe w 127 krajach, w ponad dwudziestu różnych językach. Większy zwrot z inwestycji można uzyskać nie tylko dzięki poprawie wskaźnika konwersji, ale również dzięki ograniczeniu wydatków w innych kanałach, takich jak call center czy poczta tradycyjna. Nadzorujemy wymianę danych, integrację technologii i treści kreatywnych, kontrolę jakości, proces segmentacji klientów, wdrażanie programów oraz systemy raportowania.

Nasz system do wysyłki mailingu daje możliwość prostego i szybkiego przekształcenia e-maili, które obecnie trafiają do Twoich klientów, w atrakcyjne oferty cross-sell i up-sell. Rozwiązanie to pozwala firmom maksymalizować wartość każdej komunikacji z klientem na podstawie różnych wskazówek, takich jak działanie konsumenta, czynniki czasowe i inne.

Marketing mobilny

Acxiom oferuje dedykowaną, partnerską platformę do marketingu mobilnego, umożliwiającą wysyłanie zindywidualizowanych wiadomości SMS, wywoływanych różnymi wyzwalaczami i właściwościami cyklu życia klienta; system umożliwia obsługę krótkich numerów oraz treści opartych na protokole WAP. W skład platformy wchodzą również aplikacje mobilne umożliwiające generowanie atrakcyjnych, multimedialnych wiadomości i przekazów reklamowych na podstawie położenia geograficznego użytkownika.

Teraz klienci firmy Acxiom mogą zwiększać efektywność swoich kampanii mailingowych, wzbogacając je o programy marketingu mobilnego. Konsumenci odpowiadający na tego rodzaju kampanie mobilne mogą udostępniać swój numer telefonu i automatycznie otrzymywać kupony oraz wiadomości przypominające o zbliżających się promocjach i wydarzeniach.

Marketing w mediach społecznościowych

Bazując na swym doświadczeniu w domenie mediów społecznościowych, Acxiom oferuje profesjonalne usługi w zakresie identyfikacji właściwej strategii, odpowiedniego podejścia oraz najlepszych sieci i serwisów w celu nawiązania komunikacji z konsumentami i zwolennikami marek. Nasz zespół opracował 7-stopniowe rozwiązanie umożliwiające pokonanie wielu wyzwań związanych z mediami społecznościowymi, przed którymi stoją wszystkie firmy. Skontaktuj się z nami, a nasz zespół umówi się z Tobą na spotkanie w celu prezentacji rozwiązania obejmującego następujące elementy:

  1. Wykorzystanie profili społecznościowych.
  2. Integracja danych z mediów społecznościowych.
  3. Analiza danych i pozyskanie insightu.
  4. Planowanie komunikacji.
  5. Wdrożenie programu.
  6. Zarządzanie programem i monitorowanie wyników.
  7. Optymalizacja programu.